Ganduri la inceput de nou an scolar

                                                                



    Purtând în suflete culorile verii, ne-am reintalnit la începea unui nou an şcolar. Gândurile noastre se îndreaptă spre toţi cei care azi, luni, 15 septembrie, la ora 9, au umplut de viaţă curţile şcolii : cadre didactice, elevi şi părinţi.



     Sunt convinsa ca sunetul clopotelului pentru noul an scolar 2014-2015 a anuntat deja un an cu succese si rezultate bune, pentru care ne vom bucura impreuna la momentul bilantului.





   Am trăit cu emoție deplină reîntâlnirea cu voi și am fost impresionată de dorința voastră de a veni din nou la școală. Fie ca tot ceea ce am petrecut împreună să rămână o poveste veșnic tânără, de neuitat, iar noul an școlar să vă deschidă drum drept către învățătură, cultură și educație!

   La orice nou început de an şcolar, fiecare dintre noi, indiferent dacă suntem elevi, părinţi, bunici sau profesori, sperăm ca acesta să fie mai bun decât precedenţii. Filele întoarse din calendarul ajuns în luna septembrie ne fac să rememorăm primele zile de şcoală din viaţa fiecăruia dintre noi, cu emoţiile, sfiala şi optimismul pe care cu toţii le-am trăit an de an în acest anotimp. Începutul unui nou an şcolar, dincolo de momentul festiv şi al bucuriei, că noi generaţii de şcolari păşesc pentru prima dată pragul şcolii, ne reaminteşte că a sosit momentul să urcăm încă o treaptă spre maturitate, spre cunoaştere.




  Cu cele mai bune ganduri si sperante va doresc ,dragi copii si parinti un an bun, cat se poate de bun!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...