[ VIDEO ] Rămas bun , clasa I ! ( Scoala Gimnaziala nr. 7 '' Remus Opreanu '' Cons...

Instantanee fotografice de la ''Serbarea abecedarului '' organizată de clasa noastră ( clasa I A , Școala Gimnazială nr. 7 '' Remus Opreanu '' Constanța ) la Scoica Land - Mamaia Nord .

Mulțumiri tuturor ce și-au oferit sprijinul și celor ce au fost prezenți la micile noastre bucurii !
-------------------------
Foto : arhiva personală

Coloana sonoră : '' Copilărie ce frumoasă ești ! '', ''Vine vacanța ! ''

COPILARIE


I.                   Copilarie ce frumoasa esti !
Esti lumea mea de zbor si de povesti,
Tu esti frumoasa ca un vis,
Esti colt de rai – esti paradis

Refren
Copilarie, soare fara nori
Un cer senin – si multe flori,
Copilarie zbor de randunea
Floare de crin – frumoasa stea

II. Ce draga-mi esti, copilaria mea !
Tu aduci doar bucurie-n viata mea !
Esti ca un vis senin , frumos,
Esti drumul meu cle luminos

Refren
III. Copilarie, ce minunata esti !
Esti casa cu papusi si cu povesti,
Tu esti gradinina-n luna mai,
Eu iti spotesc : ‘’ Te rog mai stai !’’

Vine vacanta

Tu vara draga si frumoasa,

La toti ne-aduci lumina-n casa,
Ne-aduci la toti vacanta mare 
Si apoi tu ne trimiti la mare.

Refren: 

Vine vacanta, vine vacanta 
Cu cantec, joc si bucurii. 
Vine vacanta, vine vacanta 
Pentru noi iubiti copii.

Ce bine e-n vacanta mare, 

Cand uiti de lectii, stai la soare, 
Te plimbi, faci baie, te distrezi, 
Pe malul marii te bronzezi.

Refren:


De urci potecile de munte 
Si intri-n codrul racoros T
e-mbie fluturi, flori marunte. 
Ce bine e si ce frumos!

Refren


Cand pleci la tara la bunici 
Te asteapta catelusi, pisici, 
Te joci cu ei, esti bucuros
Caci la bunici tare-i frumos.

Refren: 


Tu vara ne aduci in case 
Legume, fructe dulci, gustoase, 
Timpul liber, cer senin, 
Toate de la tine vin.



Refren:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...