Educația începe acasă… și se completează la școală !



Ce pot face eu, ca părinte?
• Să-mi încurajez continuu și să-mi sprijin copilul
• Să am grijă să meargă la școală în fiecare zi și la timp
• Să anunț școala în legătură cu problemele care ar putea afecta activitatea sau comportamentul copilului meu
• Să-mi ajut copilul la teme
• Să particip la discuțiile despre progresul copilului meu, organizate de către școală
• Să mă interesez de faptele și purtarea copilului meu la școală
• Să-mi protejez și să-mi apăr copilul.
Ce poate face școala?
• Să se îngrijească de siguranța și confortul emoțional al copiilor
• Să motiveze copiii pentru învățare
• Să acorde atenție fiecărui copil
• Să organizeze cursuri de sprijin pentru copiii cu dificultăți de învățare
• Să ofere un program/curriculum variat, adecvat, care să respecte interesele și opțiunile elevilor
• Să informeze părinții despre programul școlii , despre progresul copilului
• Să fie deschisă și primitoare, astfel încât părinții să se poată implica.
Vă întrebați cum ați putea lua parte la viața școlii?
• Știți să croiți sau să coaseți? Lucrați împreună costumele pentru activitățile artistice : teatru, carnaval !
• Vă place să spuneți povești? Ajutați copiii să își repete rolurile pentru serbări !
• Cântați la vioară sau la acordeon ? Fiți alături de copii când învață să cânte !
NE  JUCĂM, ÎNVĂȚĂM, TRĂIM  ÎMPREUNĂ !
Fragment din publicația ,,Copilul meu merge la școală”, editor MEC prin WYG Internațonal, 2006.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...