[ FOTO ] Doamna noastră este ...


"Sa tii in palma sufletul unui copil este, cu siguranta, un privilegiu;
 sa fii important in viata unui copil este, poate, un dar divin.” 
R. Keepling


Pentru fosta mea invatatoare,doamna Doina Burtila !

Pe cer,fiecare stea straluceste pentru ca un dascal ii da lumina...Intr-o seara,privind catre stele,m-am intrebat:
''Oare in care stea se afla lumina doamnei mele invatatoare?!''
Si mi-a raspuns luna zambind:
''Caut-o pe cea mai mare si mai luminoasa,caci doamna invatatoare Doina Burtila a avut de daruit multa dragoste,ce s-a transformat in lumina.''
Cred ca luna a avut dreptate.In toti acesti ani am simtit dragostea ei,blandetea,puterea de a ne ierta greselile.
A stiu sa ne fie aproape si ne-a incurajat atunci cand am avut nevoie.A avut rabdare cu noi ,a avut puterea de a ne zambi in clipe in care,poate,sufletul nu-i zambea.
In acest iunie cu parfum de tei ne vom despartifara a ne mai da intalnire la toamna asa cum obisnuiam sa facem.Pentru dansa vor exista alti copii,pentru noi alti dascali,dar ceea ce a sadit in noi va ramane acolo o viata.
Ma intristeaza faptul ca ne vom desparti dar stiu ca un strop din lumina ce ma va insoti pe mai departe,va veni de la steaua cea mare si luminoasa.
Si mai stiu ca in noptile in care norii ma vor impiedica sa privesc stelele...voi cauta lumina in suflet...Acolo,intr-un colt...pastrez amintiri care stralucesc...
Va multumesc,doamna invatatoare!Si va doresc puterea de a le zambi copiilor multi,multi ani de acum incolo.
Si ii multumesc lui Dumnezeu ca a facut posibila intalnirea noastra.Fara ea...viata mea ar fi fost mai saraca...














Diana Bîrsan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...