[ FOTO ] Flori de primăvară

                                                                                                                       - Raluca Andrei -


Astăzi, în grădina mea,
O zambilă a-nflorit…
Și eu am zâmbit.
Am zâmbit, am zâmbit…
O zambilă a-nflorit…
Dragă Primăvară,
Bine ai venit!









Astăzi, în grădina mea,
O narcisă a-nflorit…
Și eu am zâmbit.
Am zâmbit, am zâmbit…
O narcisă a-nflorit…
Dragă Primăvară,
Bine ai venit!









Astăzi, în grădina mea,
O lalea a-nflorit…
Și eu am zâmbit.
Am zâmbit, am zâmbit…
O lalea a-nflorit…
Dragă Primăvară,
Bine ai venit!









Astăzi, în grădina mea,
Liliacul a-nflorit…
Și eu am zâmbit.
Am zâmbit, am zâmbit…
Liliacul a-nflorit…
Dragă Primăvară,
Bine ai venit!











Ghiocei și viorele,
Brebenei și micșunele
Toate-au înflorit
Și eu am zâmbit.















Am zâmbit, am zâmbit…
Florile au înflorit…
Dragă Primăvară,
Bine ai venit!
Florile, înfloresc
Chiar atunci când eu zâmbesc
Dragă Primăvară,

Ce mult te iubesc!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...