Puiul şi Bobocul

                                                                     de Vladimir Suteev



        Bobocul de raţă a spart găoacea.
        - Iată-mă, am ieşit! a strigat el.
        - Şi eu! a zis şi Puiul de găină.
        - Eu merg să mă plimb! a spus Bobocul.
        - Şi eu merg! a zis Puiul.
        - Eu am să scurm o groapă! s-a lăudat Bobocul.
        - Şi eu! a zis Puiul.
        - Eu am găsit o râmă! a zis Bobocul.
        - Şi eu am găsit! a zis şi Puiul.
        - Am prins un fluture! a strigat Bobocul.
        - Şi eu am prins! a strigat Puiul.
        - Eu aş vrea să mă scald! a zis Bobocul.
        - Şi eu! a strigat Puiul.
        - Eu înot! s-a fălit Bobocul.
        - Şi eu înot! a ţipat Puişorul.
        - Ajutor!
        Bobocul l-a tras din apă pe pui.
        - Eu mă duc să mă scald! a zis Bobocul.

        - Eu însă, nu! a răspuns Puiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...