Cum să construieşti poduri


Totul a început de la o mică neînţelegere şi s-a transformat într-un conflict şi totul a culminat cu un schimb de vorbe urâte şi pline de venin. Au urmat săptămâni de tăcere…
Într-o dimineaţă la uşa lui John a bătut cineva. Acesta a deschis şi a găsit un bărbat care avea o cutie de scule în mână.
“Caut ceva de lucru, poate aveţi ceva la care aş putea să va ajut!”, a spus bărbatul.
“Da, ai putea să mă ajuţi cu ceva”, a spus fratele cel mare.
“Vezi ferma de peste râu a vecinului meu? De fapt este fratele meu mai mic. Săptămâna trecută a avut loc o ceartă între noi, iar el a băgat buldozerul şi aşa a apărut între noi acest pârâu. Ei bine, a făcut acest lucru că să îmi facă în ciudă, dar eu am să fac altceva în schimb.”
Vezi tu grămada aia de lemne din hambar? Fratele meu vrea ca eu să construiesc un gard înalt aşa încât să nu ne mai putem vedea niciodată.”
Bărbatul îi spune: “Cred că înţeleg situaţia. Arată-mi unde sunt cuiele şi unde să sap şi am să fac o treabă bună.”
Fratele mai mare a trebui să plece în oraş, aşa că l-a ajutat pe tâmplar să îşi aranjeze materialele şi apoi a plecat.
Tâmplarul a muncit toată ziua, a măsurat, a tăiat şi a bătut cuie. La apus, când fermierul s-a întors acasă, tâmplarul doar ce îşi terminase treaba.

Când fermierul s-a uitat la ce a ieşit, a rămas fără cuvinte. Nu există niciun gard! Era însă un pod care lega cele două maluri ale pârâului. Pe pod, fratele mai mic venea în grabă: “ Nu îmi vine să cred că ai făcut un asemenea pod, după toate lucrurile pe are le-am făcut şi le-am spus.” Fratele mai mare a spus: “Îmi pare rău pentru că ne-am certat. Te rog să mă ierţi.”
Cei doi fraţi s-au întâlnit la mijlocul podului şi s-au îmbrăţişat.
Frații s-au îndreptat apoi spre tâmplar, iar cel mare i-a spus: “Te invit să mai rămâi câteva zile, mai am câteva lucruri pe care ai putea să le faci la fermă.”

Bărbatul însă i-a răspuns: “Mi-ar plăcea să mai rămân, dar mai am şi alte poduri de construit.”
sursa - aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...