Fiul si mama

- povestire populara -



Intr-o seara tarzie, aflandu-se in cabinetul sau de lucru,Cuza-Voda suna clopotelul ca sa vina ofiterul de serviciu.
Ofiterul nu veni.Domnitorul deschise usa si-l vazuadormit intr-un jilt. Pe genunchi avea o hartie scrisa.Voda o lua si citi:

Scumpul meu copil,

Am primit suta de lei pe care mi-ai trimis-o si mi-a
prins tare bine.Ajutorul taua sosit la timp.Acum am lemne,mi-am cumparat medicamente si m-am insanatosit. 
Sunt mandra si fericita ca fiul meu nu m-a dat uitarii. 
Te imbratisez cu dor!


Mama ta, 


Elena

Cuza-Voda ispravi de citit scrisoarea si ramase dus pe ganduri…
Intra in cabinetul sau, lua o suta de napoleoni de aur, ii facu fisic si ii
strecura incet in buzunarul ofiterului inca adormit. Apoi se
duse iar in birou si suna tare clopotelul.

Ofiterul sari speriat.
-Ce este? Ce se intampla? Intreaba Cuza.
-Maria ta,nu stiu cine mi-a varat acesti bani in buzunar!
-Sunt ai tai.dragul meu! Tu nu ti-ai uitat mama. Un fiu care-si iubeste
astfel mama,tot asa isi iubeste si patria si, la nevoie, va sti s-o apere chiar cu pretul vietii sale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...