Poveste de "Halloween"


  Am o poveste să v-o spun,
Ce s-a-ntimplat anul acesta
De "Halloween", jucandu-mi festa
Bătranul veşnic, Moş Crăciun,

Fiindcă greu realizăm
Că el, de ani, incărunţit,
La fel arată negreşit,
Dar noi, cu varsta, ne schimbăm :



Mi-au fost nepoţii invitaţi
Cu alţi copii, la un vecin,
Pe inserat, de "Halloween",
Cum fac ei party-aici, mascaţi,

Şi numai ce i-am dus, de mană,
Costel, un "superman" fălos,
Iar Liza, nici ea mai prejos,
Era cea mai frumoasă zană ;


Bătem la uşă, cin' s-audă ?!
In casă zarvă, puradei,
Mascaţi in draci, in ingeri, zmei
Şi tot ce mişcă-n jungla crudă ;

Intrăm sfioşi, nu zic, speriaţi (!)
Şi-atata doar le-a trebuit,
Cum ne-au văzut, s-au năpustit
Pe mine toţi, exasperaţi,


C-am fost de gloată asaltat,
In cor urandu-mi, dar pe bune !
"Bine-ai venit iar, Moş Crăciune !"
Iar eu....nici nu eram mascat !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...