[ VIDEO ] Colind de Mos Nicolae


Serbare 

Mos Nicolae 

 Fiecarui copil ii sunt atribuite cateva versuri. Sceneta se va desfasura intr-un loc special decorat in caracterul sarbatorilor de iarna: brad impodobit, stelute de zapada, pachete de cadouri etc.

 


Toti copiii:

In decembrie, zi sase,                                  

Mare bucurie-n case.          

Voci aprinse, harmalaie,                            

A venit Mos Nicolae! 

                      

 

Toti copiii:

Dragi parinti, bine-ati venit!

Grupa/clasa ne-am impodobit,

Avem bradul plin cu globuri

Asteptam acum cadouri.

 


Copil:

Cine mi-a batut la usa?

Cine mi-a zambit cu drag

Scuturandu-si barba alba

Si caciula de zapada

Langa prag?

 


Copil:

Mosul cel cu multe daruri!

Poate mi-a adus ceva si mie

Ca am fost copil cuminte

Si-am invatat si-o poezie

Speciala pentru tine.


 

Copil:

In sfanta zi de sarbatoare

Cu pas smerit ne adunam

S-aprindem toti o lumanare

Si mosului sa ii cantam.

 


Copil:

Sfinte Nicolae,

Ce ne-aduci in barba?

Fulgii de zapada?

Lasa-ne-n galosi

Ursuleti frumosi,

Iepurasi de plus,

Dulciuri si papusi.

 


Copil:

Noi drept multumire

Iti vom recita

Cu glasuri duioase

Si iti vom canta

Colindi frumoase.


 

Copil:

Colinde, colinde,                         

E vremea colindelor,                  

Caci gheata se-ntinde                   

Asemeni oglinzilor.    

 


Colind de Mos Nicolae

                

Copil:

Bunul, Mosul Nicolae

Lin soseste in odaie

Si-n ghetutele curate

Incep iute sa se-arate:

Biscuiti, bomboane, bani,

Ciocolata, gologani.

Dar mosneagul nu mai stie:

Sunt reali sau jucarie?


 

Copil:

Este darnic, este bun,

Fratele lui Mos Craciun.

Pune daruri celor mici

In ghetute si papuci.

 


Fetita:

Ghetele mi le-am facut,                                

Le-am asezat langa usa,                             

Sa-mi aduca mosul bun                              

O rochita si-o papusa.

 


Copil:

De-s cuminte-mi va aduce                                         

In zori, tot ce-mi voi dori,               

Cum aduce jucarii.

Mosul si altor copii.

 


Fetita:

Dimineata, ce surpriza!

In ghetutele lucioase,

Am gasit o papusica

Si-o rochita de matase.

 


Copil:

Mos Nicolae, acus                                                   

Va sosi pe magarus,                                    

Incarcat cu jucarii                                      

Pentru-o droaie de copii.

 


Copil:

La copiii cei cuminti,

Ce asculta de parinti,

In ghetute le va pune:         

Jucarii, dulciuri, alune.


 

Copil:

La copiii nazdravani,

Ce n-asculta intr-un an.

Mosu-n ghete va lasa

Numai cate o nuia.

  


Copil:

Mos Nicolae, la mine,

La-nceputul iernii vine.

Si de-am fost cum se cuvine

Ascultator si cuminte,

Imi pune-n incaltaminte

O surpriza mult dorita

Si-o jordita poleita.


 

Toti copiii:

Seara-i de mister,

Bradu-i luminat,

Ard stelute-n el,

Totu-i minunat.

Roata de copii,

Bradu-i la mijloc

Si asteapta, asteapta toti

S-auda: cioc, cioc, cioc!



Zurgalai, zurgalai,

Veseli zurgali

Au sunat de pe drum

Peste munti si vai.


A venit si la noi

Mosul sfant si bland

Am cantat, am dansat

Pentru Mos Bun!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...