Ganduri pentru mama





Mamico draga, te iubesc!
Ti-am spus tot timpul asta,
Alta ca tine nu gasesc
I-am spus-o si lui tata.


De cand pe mine m-ai nascut
Viata ta s-a schimbat,
Cu dragoste tu m-ai crescut
M -ai ocrotit, m-ai aparat.


Am lesinat, bolnava am fost
Tu langa mine ai stat
Ti-am zis atunci ca n-are rost
Sa plangi neincetat.


De cate ori eu mi-am dorit
Ceva, tu ca sa-mi cumperi,
Dorinta mea s-a implinit
Caci vroiai sa ma bucuri.


Mi -ai oferit si-o surioara
Cu care sa ma joc
Mi -ai spus ca viata nu-i usoara
Sa –nvat sa imi fac „loc”.


Intr –una sfaturi bune-mi dai
Prietena tu-mi esti,
Cuvinte dulci, tu mama, ai
Mereu sa-mi daruiesti.


As vrea sa spun la lumea-ntreaga
Cat o iubesc pe mama,
As vrea ca toti sa inteleaga
Ca una este mama.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...